Monday 17 March 2014

KANSER PROSTAT TAK KENAL USIA,PSA TURUN MENDADAK DENGAN VIVIX & NUTRIFERON

Tahukah anda, kanser prostat adalah kanser ketiga paling ditakuti lelaki di seluruh dunia? Pada 2008 saja, sebanyak 900,000 kes dilaporkan dan ia dijangka meningkat kepada 1.7 juta kes menjelang 2030.
Angka berkenaan tidak mustahil akan terus meningkat jika kaum lelaki masih tiada kesedaran terhadap penyakit paling ditakuti itu. Ramai yang tahu mengenainya namun ada juga yang ‘buat-buat tidak tahu’.
Perunding Klinikal Onkologi Pusat Perubatan Hospital Pantai Kuala Lumpur, Dr Lam Kai Seng berkata, kanser prostat penyakit yang semakin meningkat dalam persekitaran tempatan disebabkan peningkatan dalam jangka hayat penduduk tempatan dan kemewahan yang semakin meningkat dalam gaya hidup dan diet yang mirip kepada penduduk barat.

Selain itu, perspektif kebanyakan lelaki yang tunggu sakit baru berjumpa doktor juga antara yang menyumbang ke arah meningkatnya bilangan pesakit kanser prostat di negara ini.

Foto

“Ramai masih mengambil ringan mengenainya kerana berpendapat, jika sakit baru berjumpa doktor untuk pemeriksaan. Tidak kurang juga yang menganggap ia hanya menyerang lelaki berusia.
Foto
Apakah simptom kanser ini?



  • Kerap buang air kecil
  • Aliran kencing lemah
  • Mati pucuk
  • Terdapat darah di dalam air kencing
  • Sakit sewaktu buang air kecil
  • Sukar mengawal rasa buang air kecil
  • Sering berasa sakit di pelvis, saraf tunjang, pinggang dan tulang dada.


    Faktor risiko?
  • Sejarah keluarga
  • Pemakanan
  • Peningkatan usia
  • Pendedahan kepada bahan tertentu seperti kadmium, getah dan logam.

  • Penduduk Amerika Syarikat dan Eropah berisiko lebih tinggi terhadap kanser ini berbanding Asia.

    Disini saya ada sediakan testimoni kanser prostat yang kembali sembuh setelah dia consume dengan pengambilan VIVIX dan NUTRIFERON:-



    Saya translatekan kepada anda supaya anda senang untuk fahami :-

    Pada 18/9/2008 , PSA saya 9.1.Dengan bantuan nasihat kakak saya yang merupakan pengedar shaklee , saya ambil supplement shaklee berikut sebagai rutin harian iaitu protein dan Vitalizer - Vivix , Nutriferon , Saw Palmetto dan formula imuniti untuk meningkatkan imuniti saya.

    Pada 26/9/2008 , keputusan ujian darah menunjukkan penurunan dalam PSA saya menjadi 6.9, yang mana nurse cakap sangat luar biasa.Skor PSA saya turun mendadak dari 9.2 pada bulan 18 september menjadi serendah 3.4 dalam masa 6 minggu.Tambahan pula sejak 2005 saya menghidap masalah prostat, skor bebas PSA saya iaitu 28.8% adalah yang paling tinggi yang pernah dicatatkan.

    Sejak saya menggunakan Vivix pada 12/9/2008, doktor saya sangat kagum pada perubahan mendadak skor PSA saya.Katanya " ada sesuatu berlaku ", dan saya mengajarnya mengenai perubahan yang saya lakukan beserta manfaat shaklee dan Vivix! Kini dia tidak mahu saya datang lagi 6 bulan ! Dan katanya risiko untuk kanser bawah 5% dimana sebulan sebelum itu katanya sekitar 20% - kredit to freevitamin

    Hubungi Saya :

    FB Norazila Wahid | 012-7317187 (sms/whatsapp) | fantaghiro8485@gmail.com

    * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
    * Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat jangan lupa click google +1 dan like :-)
    * COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

    0 comments:

    Post a Comment