Tuesday 7 January 2014

KENALI KAMI PENGEDAR JOHOR BAHRU






Salam..
Saya Norazila Wahid adalah pengedar shaklee anda.Lokasi kami di Kulai dan penghantaran tunai ke Johor Bahru dan pengeposan keseluruh Malaysia.

Saya berusia 29 tahun pada tahun 2014 dan mula mengenali produk shaklee pada setahun yang  lepas.Pada mulanya saya dan keluarga merupakan pengguna shaklee.Ternyata saya berpuas hati dan terus jatuh cinta dengan produk shaklee.hehe..
Shaklee dapat membantu saya yang kerap mengalami masalah rutin seperti kurang cergas dan tampak lesu.Al maklum la tugas seorang ibu membuatkan saya perlu sentiasa cergas dan tampil sihat.

Kini saya cuba melangkah ke fasa yang baru dengan shaklee.Saya ingin berkongsi dengan orang ramai betapa hebat dan berkesannya produk shaklee.Tak salah kan? Oleh itu saya bertekad untuk menjadi pengedar shaklee.Saya mementingkan kepuasan pelanggan dengan memberikan khidmat nasihat serta maklumat tentang pemakanan makanan tambahan ini..Jom ubah jenama ke arah kesihatan yang lebih optimum..




HUBUNGI SAYA :

FB: Azilahealthyshop/012-7317187(whatsapp/sms)
fantaghiro8485@gmail.com



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat menyembuhkan atau merawat segala penyakit.

0 comments:

Post a Comment